Meedoen

Meedoen?

Deelnemende werkplaatsen noemen we ook wel De Nieuwe Werkplaats. Of dat nu zorgorganisaties zijn die willen innoveren en doorstroom willen bevorderen. Of bedrijven die hun sociale missie willen vormgeven en via een social label-product werkplekken creëren. De werkplaatsen die een eigen Social label-productlijn willen ontwikkelen, worden via een licentie onderdeel van het platform met bijbehorende branding. Met de aangesloten werkplaatsen bouwen we aan de inclusieve arbeidsmarkt en samenleving.

De aangesloten werkplaatsen dragen zorg voor de kwaliteit door vakmanschap en vaardigheden aan te leren (bijvoorbeeld door inzet herintreders/actieve ouderen) en begeleiding en opleiding van de makers. Het gaat om werk dat bij de mensen past. De samenwerking met bedrijfsleven speelt een belangrijke rol. Het ontwikkelde Social label-product gaat mee in de corporate branding (netwerk, pr, events, social media, site/webshop) van Social label. Hiervoor levert de werkplaats een bijdrage waarover in de licentie afspraken worden gemaakt.

Organisaties/bedrijven kunnen op verschillende manieren meedoen:

Connectors
Een Social label-productlijn toevoegen aan het assortiment, zich verbinden met een kwaliteitsproduct en ontwerper van naam (branding) en daarmee arbeidsplek(ken) creëren (social return). Aan elke unieke samenwerking met een gerenommeerd ontwerper wordt een Social label gekoppeld.

De Werkervaringsplek>
Een stage of leer/werkplek beschikbaar stellen voor iemand met afstand tot de arbeidsmarkt

Supporters
Unieke Social label-producten aankopen en het verhaal mee verder brengen.

Ondersteuners
Organisaties, fondsen, overheden of private partijen die financieel of in expertise bij willen dragen.

Vrienden
bij aankoop van het T-shirt- IK BEN WAT IK MAAK word je voor 15 euro Vriend van Social label en blijf je via de nieuwsbrief op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en activiteiten.

nieuws-44

Organisaties die zich verbinden aan Social label worden onderdeel van de beweging naar een inclusieve arbeidsmarkt en dragen de kernwaarden: kwaliteit, innovatie, sociale duurzaamheid en inclusie mee uit. Deelnemers zijn voorlopers in de mensgerichte empathische maatschappij.

Lees ook werkcreatie

Meedoen?

social label