Het verhaal in Eigen Huis & Interieur

Voor de februari-editie van het magazine Eigen Huis & Interieur schreef redacteur Jack Meijers een uitgebreide reportage. De producten als de sleutel tot de verhalen van de mensen. ‘De trots, aandacht en het zelfvertrouwen, dat je ertoe doet, dáár gaat het om. Via de producten stimuleert Social label de makers om hun talent te benutten en mee te doen’. Naast de verschillende productlijnen i.s.m. topontwerpers en werkplaatsen vertellen Petra Janssen en Simone Kramer over het gedachtegoed van Social label.

Verbeelders
De producten zijn de sleutel om samen nieuwe arbeid en een schaduweconomie te ontwerpen. De Social label-producten vormen ‘de verbeelders’ die aantonen hoe de afstand tot de arbeidsmarkt kan worden verkleind.

Positieve flow
Natuurlijk is er een crisis, maar die is niet uitzichtloos. Via het samen maken, komt iedereen in een positieve flow. Niet alleen de mensen in de werkplaats, maar ook de ontwerpers, begeleiders en het management.

eh&i2 eh&i3 eh&i4 eh&i5 eh&i6 eh&i7

social label