Publiekscollege #6

Impact via storytelling

Op donderdag 8 februari 2018 om 15.00u is Publiekscollege #6 in het Werkwarenhuis met als centrale thema impact via storytelling. Te gast zijn onderzoek-expert Aukje Smit die de veranderingsleer voor Social label toelicht. Begeleiders en makers van deelnemende werkplaatsen vertellen over hun ervaring in de praktijk. Hieronder vind je het programma en de link voor aanmelding. Aansluitend kun je verder praten met aanwezige werkplaatsen, ontwerpers en geïnteresseerd publiek. Of een hapje blijven eten van het verhalend servies in ons restaurant Van Aken.

Programma Publiekscollege

15:00u

Design Works
Over de kracht van design & communicatie door Petra (Studio Boot) & Simone (C-mone),
initiatiefnemers Social label: Via beelden en verhalen die tot de verbeelding spreken een sociaal duurzame verandering creëren om mensen te inspireren ipv te instrueren.”

Veranderingsleer Social label
Observaties en onderbouwing door Aukje Smit, onderzoeksexpert inclusieve arbeidsmarkt:
Kenmerkend voor de aanpak van Social label is inspireren, verbeelden, voorleven, dwarsdenken en creëren. Naast kennis en ervaring, spelen intuïtie en gevoel daarbij een belangrijke rol.”

Betekenis voor mensen
Over ervaring uit de praktijk door Eric, begeleiders Reinier van Arkel &
Marina, maker Reinier van Arkel over Social label >KOM
Ik vind het een verademing om iets voor anderen te maken en niet alleen voor mezelf bezig te zijn. Mensen zijn ineens geïnteresseerd in wat ik maak. Je wordt gezien. Daar ben ik blij mee.” 

16.00u vragen en aansluitend netwerkborrel

17:00u samen eten (dagmenu a 9,99 euro )


Aanmelden?

Gratis voor:
Studenten op vertoon van studentenpas | meld je hier aan
Deelnemende werkplaatsen, ontwerpers en ondersteuners Social label | meld je hier aan

Geïnteresseerd publiek en bedrijven betalen € 15,- p.p. incl. een kop koffie/thee, aanmelding via events@sociallabel.nl

 

 

social label